Circle K Direkte

Circle K

Kunde: Circle K
Kampanje: 
Circle K direkte
Kampanjeperiode: 
Tre kampanjer fordelt utover de tre siste kvartalene i 2016 
Målgruppe: 

Plattform:
 Direktestudio med artikler, konkurranser og videoer produsert av VG Partnerstudio

Se hele prosjektet her.

I vårt direktestudio finner du et bredt utvalg av videomateriale, konkurranser, artikkelspesialer og spørsmål og svar.

Circle K har samarbeidet med VG Partnerstudio på fire prosjekter så langt. Den første kampanjen ble gjennomført i mai 2016, og handlet om navneendringen – fra Statoil-stasjoner til Circle K. Den andre runden gikk over en periode på seks uker i august-september og handlet om kaffe og bakevarer. Den tredje kampanjen ble lansert i november 2016 og handlet om drivstoff, mens fjorårets siste prosjekt tok for seg «Koppen», som mange nordmenn har et nært forhold til.

Studioet fungerte veldig godt for Circle K og deres målsettinger. På 24 timer var det 175.000 visninger i studio og 36.500 visninger av artikkelen på det første prosjektet. Denne artikkelen var også den mest leste på VG.no den dagen.

Mer enn 3000 personer som deltok på konkurransen i vår andre kampanje, der leserne kunne vinne gratis kaffe ut året.

Artiklene om drivstoff i kampanje tre hadde rekordhøy lesetid, mens siste prosjekt lanserte «Koppen» for 2017, samt involverte leserne i nok en konkurranse.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!