Kjendisligaen

Kjendisligaen

Kunde: Norsk Rikstoto
Kampanje: 
Kjendisligaen 
Kampanjeperiode: 
28. mai til 16. juli 2016 
Målgruppe: 

Plattform:
 Univers med artikler og videoer produsert av VG Partnerstudio

Se hele prosjektet her.

Kjendisligaen er annonsørinnhold for Norsk Rikstoto, produsert av VG Partnerstudio. Sammen med hver sin travekspert konkurrerte fem kjendiser mot hverandre om å vinne millioner i V75 – og leserne fikk være med på laget.

Norsk Rikstoto ønsket å skape spillglede og knytte til seg flere spillere på V75.

Vår løsning var å bygge et eget univers kalt Kjendisligaen, med en egen landingsside vi fylte med innhold i form av både artikler og videoer. Gjennom åtte uker kunne VG-leserne være med å spille om millioner av kroner i V75, ved å velge seg et lag bestående av én kjendis og én travekspert.

Suzann «Tutta» Pettersen, Espen «Shampo» Knutsen og Åge Sten Nilsen var blant kjendisene Norsk Rikstoto fikk med seg på laget. Ekspertene i Kjendisligaen er blant landets aller fremste, og gjorde sitt ytterste for at lagene deres skulle vinne mest mulig – og gå helt til topps!

Team «Tutta» stakk til slutt av med seieren. Gevinstene som kjendisene vant, gikk til et egenbestemt veldedig formål.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!