Ung Igjen

Ung igjen

Kunde: DnB
Kampanje: 
«Ung igjen»
Kampanjeperiode: 
Januar 2017 – 
Målgruppe: 

Plattform:
 Realityserie over syv web-TV-episoder

Se hele prosjektet her.

I realityserien «Ung igjen» skal Magne (58) bytte liv med Westerdals-student Peter (22) i en uke. Magne er trappesnekker fra Hønefoss og sterk motstander av EDB, men skal overta Peter sin hverdag i kollektivet i Kirkegata med tre kompiser, tre jobber, skole, trening og fester. På toppen av det hele skal han administrere alle Peters kontoer i sosiale medier og klare seg på studentbudsjett.

Serien er et kommersielt samarbeid mellom VG Partnerstudio og DnB. Episodene ble tatt opp fortløpende, og seerne ble oppfordret til å komme med forslag for å påvirke innholdet.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!