Fra innsiden

Året som har gått

Alexander Endsjø

2018 har vært et strålende år for VG Partnerstudio.
Vi har flyttet til nye og større lokaler på VG-huset, økt omsetningen til over 100 millioner kroner, gått fra 79 til 145 kunder i året og startet vårt eget innholdsbyrå «Manus».

Ja, så har vi hatt livesending på VG-fronten med konseptet «Se maling tørke», for å nevne noe …

Høydepunktene har faktisk stått i kø. Samtidig er det ikke til å stikke under stol (ja, uttrykket skrives faktisk sånn) at det er én hendelse som skiller seg litt ut for vår del, og det var da vi ble kåret til årets contentbyrå på Byråprofil 2018. Dette er året da vi vant gull både nasjonalt og internasjonalt for mange av våre kampanjer, men det å bli kåret til årets byrå av kundene selv, er likevel noe helt eget.
I vårt hode betyr dette noe så enkelt som at kundene setter pris på jobben vi gjør, og vi håper det også betyr at vi ser mange av dem igjen også i året som kommer.

Vi gleder oss i alle fall stort til 2019.  

God jul og et godt nytt år fra alle oss i VG Partnerstudio.

Copyright VG Partnerstudio 2018

Spørsmål om innhold?

haavik@vg.no

Spørsmål om annonsering?

anne.bolstad@vg.no