Fra innsiden

«Årets content marketing-byrå» for andre år på rad

Alexander Endsjø

Vi skal være ærlige: Å vinne priser er noe av det morsomste vi vet om. Det å få anerkjennelse for jobbene vi gjør, er utrolig givende.

Likevel er det noen priser som henger litt høyere enn andre.
Da vi i fjor ble kåret til «Årets content marketing-byrå» under Byråprofil-kåringen, ble vi både glade og stolte.

At vi i år klarte å forsvare tittelen, er faktisk enda gøyere
– Det er rett og slett utrolig moro. Det er jo et bevis på at vi gjør en god jobb hver eneste dag. Samtidig vil vi rette en stor takk til samarbeidspartnere, kunder, mediebyråer, samt kollegaer i både VG og Schibsted. Det er takket være alle disse at vi får muligheten til å både leke og skape gode resultater sammen, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynhildsrud.

Undersøkelsen som danner grunnlaget for kåringen gjennomføres av Kampanje i samarbeid med Kantar TNS. Byråprofil har blitt gjennomført blant norske annonsører helt siden 1970-årene, og formålet har vært å måle reklamebyråenes profil og omdømme, i tillegg til styrkeforholdet mellom byråene.

I år ble 60 byråer vurdert, og 51 byråer hadde tilstrekkelig med vurderinger til å bli rangert ut fra de 3071 besvarelsene fra Norges største annonsører og medlemmer av Kommunikasjonsforeningen og IKT Norge.

Knapp_mailsignatur_PR-byra_600x200 Copy.png