Fra innsiden

Oda Louise Toven

I desember arrangeres Schibsted Sales Awards for tolvte år på rad og superteamet som leder vårt produkt Content+, Charlotte Wold og Cecilie Tofteng, er nominert til prisen Cross Functional Team of the Year, for arbeidet med å skape sin helt egen merkevare!


Content+ nominert i internasjonal Schibsted-kåring

Et team fra Schibsteds digitale avdeling nomineres fra hvert land, og med dette som deler av jurybegrunnelsen er det ikke vanskelig å forstå hvorfor valget falt på Content+:

«Årets Cross Functional Team har virkelig vist kraften av et bra samarbeid på tvers av avdelinger. Gjennom å utnytte styrken i godt innhold, kombinert med en teknisk avansert distribusjon, kunne man til sammen lage et annonseprodukt som ikke bare elskes av kundene, men også bidrar til en perfekt utnyttelse av vårt varelager. Produktet Content + er ikke bare adoptert på alle VGs nisjer, det selges også av Brand Studio og rulles straks ut på FINN.»

Content+ gir både større og mindre merkevarer mulighet til å fortelle sin historie til ønsket målgruppe. Effekten de opplever er så langt enorm. Les mer om hvordan vi utviklet Content+ tidlig  i 2017, og reisen derfra.

Schibsted Media Group er et multinasjonalt medieselskap med 8000 ansatte fordelt på 22 land. Schibsted Sales Awards arrangeres årlig, for å markere selskapets prestasjoner, på tvers av landegrenser. Fra hvert land nomineres en nasjonal presentasjon innenfor hver av de seks priskategoriene (Sales Person of the Year, Sales Manager of the Year, Sales Team of the Year, Performance of the Year, Cross Functional Team of the Year, Cross Functional Team of the Year og Schibsted World Championship). I 2015 vant VG Partnerstudio prisen for «Performance of the Year» på tvers av alle 22 lands nominasjoner.