Fra innsiden

«First we take Manhattan, then we take Berlin»

Alexander Endsjø

I VG Partnerstudios relativt korte historie, har vi vært så heldig å vinne mange priser for arbeidet vårt.
Det er selvsagt utrolig moro å vinne priser i Norge, samtidig som at det er litt ekstra stas når kampanjene våre blir lagt merke til utenfor landets grenser.

people partying with confetti

Sett i lys av antall nominasjoner, er det lov å håpe på at 2019 blir et minst like godt år som
tidligere.
I tur og orden har vi blitt shorlistet og kommet til finalen i både Native Advertising Awards, Digiday, CMA og INMA Performance Awards.
Det betyr at vi skal reise til New York, London og Berlin i jakten på heder og ære.

En stor takk til Stiftelsen Norsk Luftambulanse, Helsedirektoratet, Mindshare, Nordisk Film, Vizeum, SF Studios og PHD for at dere lar oss få lov til å leke og skape resultater sammen. Vi gleder oss!

Dette er nominasjonene:

Native Advertising Awards
Best use of text – «Sonja» – Nordisk Film
Best use of online media – «Bare du» – Helsedirektoratet

Digiday
Best use of native advertising – «Hjelp 113» – Stiftelsen Norsk Luftambulanse
Most innovative use of content – «Hjelp 113» – Stiftelsen Norsk Luftambulanse
Most effective advertising campaign – «Bare du» – Helsedirektoratet
Best creative – «Amundsen» – SF Studios

CMA
Best content campaign – «Amundsen» – SF Studios
Best use of inovative technology – «Amundsen» – SF Studios

INMA Performance Awards
Performance that matters – «Bare du» – Helsedirektoratet


VG Partnerstudio er ikke kun nominert til internasjonale priser, også her hjemme er vi nominert.