Fra innsiden

To bidrag til finalen i Medieprisen

Alexander Endsjø

I slutten av august ble det plukket ut åtte shortlist-kandidater i kategorien "Mediekampanje" til årets Mediepris. Av disse åtte var hele fire fra VG Partnerstudio, og nå er finalistene klare.
To av Partnerstudios bidrag er med til finalen, der vinneren kåres under Mediekonferansen, som finner sted i Strømstad 25. og 26. oktober.
Under kan du lese mer om de to casene som kjemper om heder og ære.

«FIFA18»

EA Sports ønsket å nå ut til et bredere publikum med sitt fotballspill «FIFA18». Vi laget derfor en contentkampanje der vi ville vise at FIFA passer for absolutt alle. Kampanjen inneholdt og en konkurranse der én heldig vinner kunne vinne 100 000 kroner til sin idrettsklubb. Her er hele kampanjen samlet

«Hele Norge tester Thon Hotels»

Thon Hotels ønsket å nå ut til en ny målgruppe, ved å invitere «hele Norge» til å bo gratis på et valgfritt hotell mot at de leverte en anmeldelse av oppholdet. Det etterlatte inntrykket skulle være at det er mange gode grunner til å velge Thon Hotels. VG Partnerstudio laget en bred kampanje, med både artikler og videoer publisert på VG.no og Facebook. Her kan du se en av dem

Copyright VG Partnerstudio 2018

Spørsmål om innhold?

haavik@vg.no

Spørsmål om annonsering?

anne.bolstad@vg.no