Skimerket Helly Hansen


HELLY HANSEN

49 % vil vurdere Helly Hansen ved kjøp av skibekledning - en økning på 29 %.

økning i preferanse blant de eksponerte

Gjennomsnittlig CTR på linker inn til kundens side på 23 prosent. Hver 4. leser klikket på link.

HUSK kreditering_ Cam McLeod _ Warren Miller 2.jpg
giphy.gif

Løsning + resultat

I starten av skisesongen publiserte vi en forbrukersak som ga tips til bekledning. Kjente profiler som Tiril Sjåstad Christiansen og Dennis Risvoll fortalte om deres erfaringer med skiklær og hvorfor de bruker Helly Hansen. Leserne kunne scrolle seg gjennom de ulike lagene av klær, lese om hvert enkelt lag og klikke seg inn til Helly Hansen for å kjøpe.

HUSK kreditering_ Cam McLeod _ Warren Miller 3.jpg

Om oppdraget

Helly Hansen blir i stor grad oppfattet som et seilermerke - men ønsket økt kjennskap til deres skibekledning. Klikk inn til deres nettsider var også et av målene ved kampanjen.

HUSK kreditering_ Cam McLeod _ Warren Miller 4.jpg

100%

group.png