Lindex viser deg sesongens trender

Lindex

Løsning + resultat

Med inspirerende artikler fylt med flotte stillbilder, gode ekspertråd, styleguides (klikkbare bilder som tar leseren videre til Lindex' nettbutikk) og levende bilder, har Lindex-kampanjen fått fantastiske resultater. Sakene har blitt distribuert gjennom VGs moteunivers, minmote.no samt VGs forside. Siden oppstarten i februar har dette generert over 300.000 sidevisninger. 

Om oppdraget

2018 skulle være året hvor Lindex ønsket å posisjonere seg ytterligere som moteaktør blant kvinner mellom 25 og 54 år - med fullt fokus på at kvinner kan føle seg trygge på at de finner sesongens trender hos Lindex. De ønsket også å øke antall besøkende i nettbutikken - og å ta tilbake posisjonen som hele Norges undertøysekspert.

« Vi setter stor pris på samarbeidet med VG Partnerstudio. Det er en kreativ og dyktig gjeng! Vi kan ikke si annet enn at vi er fornøyde når vi får en telefon fra en småstresset butikksjef som lurer på om vi kan «fjerne» artikkelen fra front på VG fordi plagget er utsolgt og kundene strømmer på! »

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising i Lindex 

Copyright VG Partnerstudio 2018

Spørsmål om innhold?

haavik@vg.no

Spørsmål om annonsering?

anne.bolstad@vg.no