Morgendagens helter

EQUINOR

Videoene inne i artiklene hadde over 440.000 avspillinger 


De fire artiklene ble lest nesten 420.000 ganger på to uker


VG Partnertsudio.JPG
VGPS-EquinorLahti-DSC03225.JPG

Løsning

Gjennom artikler, videoer og bilder distribuert på både VG, Aftenposten og Storby-avisene, introduserte vi det norske folk for noen av morgendagens helter. 

Leserne ble kjent med en operasanger i verdensklasse, et av Norges nye, unge langrennstalenter, en ungdomsskoleklasse som har utviklet romfartsteknologi og Norges yngste kvinnelige juniorlandslagstrener – noensinne. Hvordan er hverdagen for dem som velger å satse på en utradisjonell yrkesvei- og hvordan har veien dit vært? Det ville vi vise frem i årets kampanje for «Morgendagens Helter».  

VG Partnerstudio.JPG

Om oppdraget

Equinor har i mange år sponset noen av landets største talenter innenfor realfag, idrett og kultur, gjennom sitt porogram «Morgendagens helter». For tredje gang fortalte vi i 2019 historiene  til noen av disse talentene, sammen med Aftenposten Brand Studio.


Foto: NTB.jpg