Det er mange gode grunner til å bo på hotell

Thon Hotels

Link til artikkel

Løsning + resultat:

Vi synliggjorde omprofileringen av Thon Hotels gjennom flere premiumartikler, som tok for seg oppussingen, matopplevelsene og medlemsfordelene. Vi rekrutterte mange nye medlemmer til fordelsprogrammet, og var delaktige i at Thon Hotels mottok ANFO Effekt-diplom for totalkampanjen. Kampanjen ThonTester ble kickstartet med en nedtellingsklokke på VG-fronten, som telte ned til første slipp av hotellrom. Interessen var overveldende og hele én av tre gikk videre fra artiklene og inn til kundens egne sider. Analyser gjennomført i samarbeid med Norstat viser at vi gjennom begge kampanjene økte kjennskap, kunnskap, preferanse og kjøpsintensjon. 

Om oppdraget

Thon Hotels har gjennomført to store kampanjer sammen med VG Partnerstudio. I den første var målet å synliggjøre omprofileringen og oppussingen av Thon Hotels, mens andre runde hadde som mål å skape oppmerksomhet om kampanjen ThonTester. Merkevarebygging og posisjonering av Thon Hotels var viktige KPI-er for kampanjene.

Gjennomsnittlig CTR på linker inn til kundens side på 33 prosent. Hver 3. besøker klikket på link. 

Copyright VG Partnerstudio 2018

Spørsmål om innhold?

haavik@vg.no

Spørsmål om annonsering?

anne.bolstad@vg.no